Ett lättare liv.

Go kväll.
Vi har spenderat hela eftermiddagen och kvällen öknen. Där flyger tankarna fritt. Och bland annat dök ni som går på Itrim upp i mitt huvud. Jag tänkte på hur grymma ni är. Verkligen inspirerande. Hur skönt det måste kännas när man verkligen bestämmer sig och sen följer sitt beslut. Och så tänkte jag på hur tufft det måste vara ibland speciellt nu över jul och nyår. Och så funderade jag på "ett lättare liv" och att den meningen måsta hjälpa lite när det känns svårt.
När vi kom hem för en stund sen hade jag fått bilden nedan skickat från Torben, med texten "Beda preppar inför onsdagens Itrimträff."
Lustigt sammanträffande.
Imorgon är årets sista dag. Spend it well!


Kommentarer
Postat av: Karin

Gott NytT År till Dig - bästa Frida - hälsa familjen

kram Karin

2010-12-30 @ 21:55:34
Postat av: Malin

Mää, öken ser ut att vara en plats för oss itrimare! Inte en godis bit så långt ögat når:)

2010-12-31 @ 10:17:40
Postat av: Livingroom Frida

Åh tack Karin! familjen hälsar tillbaka :)



Sant Malin, vi kanske ska planera en Itrimresa till öknen som alternativ till hälsoresan.

2011-01-03 @ 13:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0