Igår.


Varsågoda, här kommer en toppenkväll i bilder. Som vanligt när jag intar mysbeslysning pallar inte min kamera trycket, men vad gör det :)


Innan RPM releasen laddade vi alla cyklar med en Gainomax. Den nya koreografin är inte att leka med, så lite energi var ett bra drag. Dum som jag är glömde jag lägga en Gainomax på fantastiska Lindas cykel. Förlåt! Men eftersom hon är grymmast i världen klarade hon det galant ändå :)


Och ut ur Spinningroom kom sen ett gäng darriga och svettiga personer som mumsade.


Alla var helt slut! Dem orkade knappt tugga, än mindre prata :)


I stora salen satt ett gäng beredda för den första Flowyogan på Livingroom.


Ser det inte fantastiskt skönt ut.


Fick på något vis till en härlig julbild precis när yogisarna kom ut för att fira premiären med lite godsaker.


Anna fick mycket beröm och det pratades livligt om hur underbart skönt det hade varit :)


Livingrooms Yogabrudar Anna och Julia! Häng med dem i vår och ni kommer bli de mysigaste människorna i världen.


I en annan del av Livingroom stod ytterliggare ett gottebord och väntade..


..på dessa härliga personer. De var på Marias sista Yinyoga på Livingroom. Tack för en underbar tid Maria, medlemmarna har verkligen älskat dig! Till våren kommer det vara Anna som håller i YinYoga istället, det får ni inte missa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0