Underbara älskade!

Hallå! Kom precis på jag helt glömt att berätta om i fredagskväll. Så nu kör vi.
Runt femtiden drog jag på mig träningskläderna för att spendera kvällen på det bästa tänkbara sätt (svett & skratt i kombo med bästa vän). Och när jag kom ner till Livingroom toppades upplevelsen av att vi hade fått ännu fler julklappar. En till Tomefar, tomtemor och alla nissar och en speciellt till mig. Åh!
De är bara så, vi har Sverigest underbaraste medlemmar! Karin Dahlberg hade bakat världshistoriens godaste knäckebröd till oss och av Felix och Lina (som brukar hänga med mig i Kidzroom) fick jag en marsipangris. Tack! Tack! Tack!


Så goda!


Fina, färgglada Karin!


Torben vräker i sig av Karins julklapp...

..och jag med. Fantastiskt gott med en liten ostskiva på.

Min fina gris och lite läskiga tomte :)

Endorfinpåslag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0