Rock on.


Imorgon är det dags för lucköppning två! Jag säger bara boka er på adventpasset. Kommer bli något utöver det vanliga vill jag lova. Riktigt grymt! Åh, det är nästan så jag vill avslöja.. men nej.. Det går ju inte..

Hade så gärna varit med imorgon och spanat på adventspasset, men jag drar iväg på äventyr idag och kommer inte hem förrän måndag eftermiddag. Känns sådär just nu, då jag först ska till Göteborg ikväll och sen Uppsala imorgon och sen hem. I runda slängar 10 timmar på tåg. Beräknad tid. Kan säkert bli det dubbla. Hela min helg kanske fastnar på ett tåg. Åh fy, håll tummarna för mig.

Men, tillbaka till morgondagens stora överraskning. Har givetvis ordnat fotograf så alla vi som inte har möjlighet att komma kan spana in vad som gömde sig bakom luckan här på bloggen. Dock inte förrän på måndag.. Så varför inte stilla sin nyfikenhet med att helt enkelt komma! Jag skulle lätt gjort det.

Nu dags för lite träning, har lyckats intala mig själv att jag behöver det extra mycket nu när jag ska sitta still så mycket. I förberedande syfte har ekat i mitt huvud. Och det har faktiskt fungerat. Tre dagar i rad är jag uppe i. Applåder?

Vi hörs senare med presentation av måndagens playlist.


En liten teaser inför imorgon..


Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Skall bli spännande....=))

2010-12-03 @ 19:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0