Lite öppettider.

Okej, jag har helt tappat greppet om verkligheten. Och Livingroom, hur har livet på Livingroom varit de senaste dagarna? Kan ingen tala om det för mig. Ett enkelt mail med en bild till [email protected] skulle göra mig så glad.
För just nu lever jag i en dröm av sol, bad, god mat, vänner, fantastiska byggnader, äventyr och lyxen att inte behöva tänka, bara känna. Allt är bara ett steg bort och livet har aldrig känts enklare.
Men, nu är det här ju inte en blogg om Dubai. Så nog om det. Tillbaka till Livingroom. Och vad jag vet just nu, vilket inte sträcker sig längre än till våra öppettiderna de närmsta dagarna. De delar jag därför gärna med av till den som inte har riktigt koll. Så låt se.
Idag har vi öppet till 20.00. Imorgon är det stängt och på lördag, den första januari 2011 är det 12.00 - 15.00 som gäller. Sen händer det något spännande, för då kommer den första söndagen 2011 och för att bli ännu bättre har vi bestämt att ha öppet två timmar längre på söndagar från och med årsskiftet. Med andra ord kan du ta för dig av Livingroom mellan 09.00 - 20.00 nu på söndag.
Måndag och tisdag är inga konstigheter (utom att jag kommer hem). Vi har då öppet 06.30 - 21.30 och alla pass är som vanligt. Sen kommer onsdag och något som kallas trettondagsafton. Då kör vi mellan 09.00 - 20.00. Men alla pass rullar på enligt schemat. Däremot på torsdag, trettondagen håller vi dörrarna öppna mellan 12.00 - 19.00 vilket innebär att Easyline och Gympa får lite ledigt.
Innan jag tog mig till datorn..
..och min utsikt just nu, från vår uteplats.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh, min Frida! Söt som socker & efterlängtad:)

We miss you!

2010-12-30 @ 11:08:15
Postat av: Maria.U

Åhh Frida, vad gött du har det:) Du kunde väl tagit med mej ist för boken :)

2010-12-30 @ 14:51:42
Postat av: Sofie

Men guuud vad solbränd du är!! Ser riktigt härligt ut och jag är allt lite avis :p Ta med dig lite sol och värme hem är du snäll :)

2010-12-30 @ 16:57:16
URL: http://www.sofierundlof.wordpress.com
Postat av: sissel.möistad

Vad skönt Frida, det behövde du. och välkommen hem verdens bästa flicka!

2011-01-03 @ 20:04:11
Postat av: sissel.möistad

Vad skönt Frida, det behövde du. och välkommen hem verdens bästa flicka!

2011-01-03 @ 20:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0