Redbull Competition.

Välkommen november! Eller vad säger ni?
Ja jag vet, inte den roligaste månaden på året kanske. Men vi har en lösning på det, en massa saker kommer hända på Livingroom. Ni kommer inte ha tid att tänka på mörkret och det tråkiga vädret. Vi har speciellt en grej på g, som vi planerat ett tag och kommer presenteras vilken dag som helst nu!
Men först och främst. CHINS OCH DIPS TÄVLING nu på Lördag! Eller Redbull Competiton som vi valt att kalla den. Vem är egentligen starkaste tjejen respektive kilen på Livingroom. Kanske är det du som orkar göra flest chins och dips av alla.
Klockan 14.00 kör vi igång. Vi tänkte att vingar är inte helt fel i ett sånt här sammanhang, därför bjuder vi alla tävlande på Redbull. Dessutom dukar vi upp med massa chips och dip då det stod högt på önskelistan och passade tävlingen som handen i handsken.
Tveka inte! Det är ju mest en rolig grej. Vi har allt sätt att det finns riktiga talanger på anläggningen så ta er i kragen och anmäl er nu i receptionen. Du har hela veckan på dig att öva. Dessutom kommer flera instruktörer vara med och hur kul är det inte att utmana dem!
Vad får vinnarna då? Ja, förutom den enorma äran vill säga. Valfritt 10-kort! Sol, drink eller frukost. Så kom igen. Nu taggar vi till.
(Jag har förresten precis skrivit klart min tenta. Hela helgen har jag kämpat, därför denna bloggbrist. Ge mig ett grattis! Haha)

Kommentarer
Postat av: the big boss

Grattis! Vi glömmer den "sena" timmen=)

2010-11-01 @ 18:34:59
Postat av: Sofie

Jag gör väl det jag kan bäst, sätter mig vid chipsskålen och tittar på ;) Kul grej, hoppas att många är med och tävlar!

2010-11-01 @ 20:42:22
URL: http://sofierundlof.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0