Congratz!


Hallå!

SUPERMEGA GRATTIS till Maria Anderssson och Farid Shaba!! Värdiga vinnare i gårdagens Redbull Competition a.k.a Chins (som blev pull-ups) & Dips tävlingen. Ni var grymma! Alla var grymma!

Och kul var det! En riktig liten publik dök upp och plötsligt var Livingroom som värsta mini arenan. Hög musik, tjoandes och massa applåder. Sjukt bra drag faktiskt!

Vi kör igen i februari! Så nu är det bara att öva, öva, öva. Jag ska lätt slå gårdagens reslutat då, vilket inte bör bli allt för svårt eftersom jag klarade hela två pull-ups och ingen dip. Haha. Men nu är jag taggad till tusen att bli bättre. Igår var bara uppvärming, i februari då jädrar. Då hoppas vi på att fler vågar ställa upp.

Så hur mycket klarade vinnarna då? Jo, Maria Andersson gjorde 5 pull-ups och 10 dips. Totalt 15 poäng. Farid Shaba klarade 15 pull-ups och 44 (!) dips. Totalt 59 poäng. Men det bör nämnas att Pontus inte var långt efter han gjorde 20 pull-ups och 33 dips.

Hatten av till er!





Vinnaren Maria!


Vinnaren Farid!












Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Hejsan! Jag gjorde inte många, men jag är så stolt över att jag vågade.Mycket tack vare Er på Livingroom.Ni har inte bara gett mig fysisk styrka utan även mental.Och det är jag så tacksam för.Så TACK mina instruktörer som "format" mig=).Tålmodiga har Ni varit;).Tack även till övrig personal och naturligtvis Malin och Peter som har lagt grunden till Livingroom och den underbara stämmningen som finns där!

2010-11-08 @ 15:02:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria Andersson

Och hädandfter är det jättebra om du tar kort på mig bakifrån;)

2010-11-09 @ 12:53:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Tuana

nice :) tråkigt att jag missa det :/

2010-11-14 @ 22:10:52
URL: http://tuana.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0