Instruktörsutfrågning: Natalia Bobadilla


Äntligen dags att lära känna vår Zumba drottning Natalia Bobadilla lite bättre.

Ålder: 24 år.

Instruktör i: Zumba.

Favorit träningslåt: R&B, latinomusik, ragga .. svårt att välja en låt . Om jag är på dans/träningshumör så är det JUST NU - Gyptian - Hold You ( Soca refix ) .

Favorit maträtt: Skomakarlåda och det mesta med kött :)

Favorit godis: Non stop.

Bästa träningstips: Kom i form genom att ha kul.

Bästa vilotips: En filt och en kopp te i soffan.

Började intressera mig för träning: När mina föräldrar kastade in mig i fotbollen ;) Men min riktiga kärlek har alltid varit dansen, även fast den har kommit och gått så är det hjärtat.

Utbildade mig till instruktör för att: När jag för första gången fick ta del av ett Zumba pass kände jag att det var något jag kunde stå för och ville dela med mig utav, älskar det !

När jag inte håller pass tränar jag helst: Allt beror på humöret . Jag tycker det är skönt att försvinna in med musiken . Så det brukar sluta med lite kondition & styrka. För att inte glömma Hiphop klasserna !

Mål med min träning: Att folk ska ha kul, skaka loss och känna musiken.

När och vad bör man äta för att orka genomföra mina pass: Mycket vätska men lätt mat. Har gjort misstaget att äta för tätt inpå eller för mycket, man vill känna sig lätt när man ska shakea ;)

När jag inte tränar eller jobbar: Lutar jag mig tillbaka, träffar mina vänner & min familj och njuter av alla äventyr.

Få vet att jag: Är född i Chile och att jag är ett serie-freak - Vänner, Cougar town, Gosspi girl, How I meet your mother .. U name it !

Det bästa med Livingroom: Är atmosfären och personalen såklart !

Alltid fin i färgglada kläder :)

Shake it, shake it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0