Min playlist, by Livingroom.

Åh! Nu är det äntligen dags att lansera det nya by Livingroom. Det är bland annat detta vi planerat på våra möten och som jag har hintat om ett tag.
Vi kallar det Min Playlist. Konceptet är enkelt. Dags ta träningsupplevelsen till ännu en ny nivå! Få din musik spelad i högtalarna på Livingroom. Träna till dina favoritlåtar, de som får dig att orka mer och kämpa längre. Varje måndag mellan 17.00 - 21.00 kommer vi spela er medlemmars bästa träningsmusik.
Hur? Det är enkelt. Skapa en spelningslista i Spotify som är minst två timmar lång. Döp den till ditt namn följt av Livingroom. Därefter går du in i det nya eventet på vår Facebooksida som heter min playlist, by Livingroom och postar din spelningslista. Det gör du genom att helt enkelt markera listan och "dra" den in i kommentarsfältet.
Varje fredag väljer vi ut vilken lista som kommer spelas följande måndag. Listorna bedöms utifrån olika kriterier. Men variation och finess värdesätts extra högt.
Så, nu återstår bara en sak. Börja knåpa ihop en fantastiskt playlist! Den första kommer strömma ur högtalarna måndagen den 15 november. Så ni har ett tag på er.
Är det något du funderar över? Fråga på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0