Mina nya bästa vänner.


Jag är helt såld på Froosh som kom till Livingroom förra veckan. Verkligen det perfekta mellanmållet. Supersmarriga och mättar sådär lagom. Men det bästa är att de innehåller ingen skit. Inga tillsatser eller konserveringsmedlen. Bara frukt. Och det känns minsann på smaken vill jag lova. Åh, jag kan verkligen inte prisa denna dryck nog. Så god!

Dessutom är jag väldigt svag för snygg produktdesign och fundiga formuleringar. Textnörd som jag är. Helt klart en bidragande faktor till att Froosh just nu känns som det bästa som hänt världen.


Beroendeframkallande.






Ingredienser: Bara frukt :)


Kommentarer
Postat av: Gun

Utan tillsatser! Det gillar jag! Måste prövas!

2010-11-24 @ 14:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0