Önskemål blir verklighet.

Jag sitter inne på så mycket information om våren. Ni anar inte. När tiden är inne ska jag berätta allt. Jag kan säga så mycket som en sak. En hel del beror på er. Medlemmars önskemål som blir till verklighet.
Under utvärderingsveckorna fick vi in runt 200 (!) vad-tycker-du lappar. Det häftigaste av allt var att cirka 90 % innehöll 10 poängare. Hur stolt blir man inte då? De innehöll också flera idéer, önskemål och förslag vilket vi är superglada för. Vi suger åt oss allt, funderar och spinner vidare.
Speciellt en idé som jag diskuterade med en medlem känns väldigt spännande och rolig. Så fort den är spikad ska jag berätta. Och ett helt nytt pass tillkommer, kan ni gissa vilket?
Men hallå, har man sagt a får man säga b. Visst känner ni lite så nu. Förlåt. Men, men en sak kan jag berätta. Som en liten helg present. Efter årsskiftet kommer vi ha öppet längre på söndagar. Två timmar för att vara exakt. Så när 2011 blir det alltså 9.00 - 20.00 som gäller på söndagar. Härligt va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0