Hälsokväll på DNA.

Hallå där!
Idag har vi haft ännu ett möte på Livingroom. Vi alla bubblar av idéer, det är mycket som ska planeras och nu har jag massa saker att berätta för er. Men vi tar det som händer närmast först.
Nu på torsdag mellan klockan 17 - 19 är det hälsokväll på skobutiken DNA. De kommer ha bra erbjudanden och lite happenings i butiken. Pernilla och Therese från Livingroom kommer vara där och prata och svara på frågor kring hälsa och träning.
Inte nog med det, Pernilla har dessutom knåpat ihop en liten tävling. Det kommer vara tre frågor och gissar du rätt på alla har du chansen att vinna en mysig necessär knöckad med smått och gott som jag och Malin plockade ihop idag. Vinnaren kommer att dras ungefär kvart i sju.
Gå dit på torsdag och säg hej. Jag ska lätt göra det! Känner dessutom att ett par nya skor kan vara på sin plats. Synd bara att jag redan vet svaren på frågorna och inte får vara med i vår tävling..
Detta kan du vinna. BareMinerals från Wafu Hudvård och..
..alla dessa prylar från oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0