Hemsidan.


Jag nämde någongång i förbi farten att vi bytt webbhotell för vår hemsida. Från Loopia till One. Adressen och allt är densamma, så det ska inte vara några konstigheter. Däremot om du har haft hemsidan sparad som en favorit är det inte säkert att länken fungerar längre. Så skriv in www.livingroomsports.se på nytt och spara om den som en ny favorit.

Vid halv två ska vi ha ett möte om hemsidan och planera lite ändringar. Är det något du har funderat på som borde ändras? Dela gärna med dig. :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej! Kul att ni har en blogg! Har klickat i den som favoriter nu eftersom jag precis har signat ett medlemskap hos er, så mig kommer ni att få se mycket av! :) jag bloggar också på one. Helt ok webbhotell. Jag har lite tips och åsikter till er blogg. Det ni skriver om är super intressant, för att vi läsare lätt ska kunna hitta bland era inlägg så är kategorier super bra. kanske ändra designen så att man ser att bloggen tillhör livingroom. Exempelt eran logga. Sen vore det kul om ni i slutet av alla inlägg skriver en signatur så att man ser vem det är som bloggar. Det är bara att fixa det i inställningarna. Bara lite tankar sådär, åter igen.. Riktigt kul att ni har en blogg! :)

2010-10-12 @ 12:43:57
URL: http://www.binabus.se
Postat av: Livingroom Frida

Hej Sabina!

Tack för tipsen :) Men det är inte angående bloggen vi ska ha möte om ändringar utan om vår hemsida. Där vi behöver byta bilder och ändra upplägg och lite sånt. Så har du några åsikter om den www.livingroomsports.se är det jätte välkommet. Bloggen ligger inte på One utan på blogg.se. Men den ska vi också fixa till självklart. Ny design är på gång och lite må ändringar här och där. Och det är alltid jag som skriver inläggen, Frida. Men det kanske behöver framgå tydligare. Kul att du gillar bloggen!

2010-10-12 @ 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0