Instruktörsutfrågning: Anders Gustavsson

När Peter drog sig tillbaka från boxscenen lämnade han plats åt en ny tyrann. Anders Gustavsson

Ålder: 29 år

Instruktör i: Konditionsboxning

Favorit träningslåt: Misstänker att en och annan som varit på mina pass räknat ut att jag diggar hårdrock!?

Favorit maträtt: Mat...jag älskar mat.

Favorit godis: Min fru.

Bästa träningstips: Du är INTE trött.

Bästa vilotips: Se till att få bra kvalitet på sömnen.

Började intressera mig för träning: När jag blev bänkad i fotbollslaget (p11), då var jag så illa tvungen att inse mina begränsningar, face(a) min brist på talang och samtidigt leta nya träningsformer.

Utbildade mig till instruktör för att: Jag har tränat kampsport tidigare, jag gillar den här träningsformen på motionsnivå och att få chansen att bli instruktör är en fantastisk möjlighet.

När jag inte håller pass tränar jag helst: så ofta jag hinner, varierad träning: kettlebells, skrot, löpning...u name it! Hade gärna kört Military Training men tiderna passade inte. Kanske blir det till våren.

Mål med min träning:
Gjorde motivationstestet och uppenbarligen blandar jag ett par procent från alla tårtbitar, eller intressseområden om man så vill.

När och vad bör man äta för att orka genomföra mina pass: allt man blir stark av: Gröt, ägg, rått kött, spenat och dunderhonug såklart! 

När jag inte tränar eller jobbar: Tar jag hand om familjen, huset eller kanske lite jobb?

Få vet att jag: "Slutat snusa" typ 250 gånger, det är skitlätt att sluta, det är bara lite lurigt att inte börja igen.

Det bästa med Livingroom: Stämningen, miljön, medlemmarna och personalen, den riktiga alltså.


Anders vill gärna tro att han är tuff..


..men vem som helst kan se att han är världens snällaste kille.

Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Hahaha...Jag vet en annan "mjukissak" om Anders=).

Men den tänker jag inte yppa för någon, för då är det kört för mig på Grym-Anders pass...

Som om han inte redan kör slut på mig...=)

Jo, beträffande hård-rock så har vi nog märkt, detta;)

Lite Bon-Jovi kan du kanske peta in också...PLEASE=)

Och "Eye of the tiger" när jag är "tvungen" att göra armhävningar;)

2010-10-21 @ 11:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0