Instruktörsutfrågning: Jarina Senna

Det härligaste skrattet av alla besitter vår dansdrottning Jarina Senna.

Ålder: Underbara 31!

Instruktör i: Freepower , Funkykidz & Zumba

Favorit träningslåt: En innehåller grymma beats, tung bas & skönt flow - alltså inte Nicke & Nillas Tillsammans...

Favorit maträtt: allt som min kära familj lagar ;)

Favorit godis: CHOKLAD!

Bästa träningstips: lyssna på din kropp  - dem bästa signalerna! Men inte om du är seg - det är då du ska kasta dig in i träningslokalerna :) Skulle du vara omotiverad en dag; kom in bara & andas in atmosfären så blir du motiverad till ngt ;)

Bästa vilotips: att verkligen inte göra någonting - tappa kropp & knopp på sysslor & tankar;skäm bort dig själv! Meditera, vila!

Började intressera mig för träning: Ha ha ha, det är först nu som jag börjat med styrketräning - faktiskt..vikter & maskiner har aldrig varit min grej egentligen.. Dansen har varit hjärtat i mitt liv; glad, ledsen - den finns där;) Sen har jag alltid varit aktiv; barnbalett från 4 års ålder, fotboll, tennis, kampsport...

Utbildade mig till instruktör för att: puh, a tricky one - man vill dela med sig av den glädje, styrka & kunna få leverera. Människa liten som stor - man får så mkt tillbaka :)

När jag inte håller pass tränar jag helst: ja..beror på vad jag känner för - styrketräning lr andra pass - bollcore måste jag prova igen hi hi hi ..jag & bollen var inte goda vänner ;)

Mål med min träning: må bra, må bättre & utforska, utmana - vem är jag? vad kan jag? Aktiv kropp ger ett aktivt tänkande!

När och vad man bör äta för att orka genomföra mina pass: ja, som aktiv tvåbarnsmor & arbetande på ett café så kan man kanske få till en tallriksmodell ;) Vad var det nu..? Bullar & bakelser?
Nä skämt åsido - tallriksmodellen är super men ska du dansa lr fightas igenom Freepower så bör du inte ha ätit för nära inpå - större målmat 2,5 -3 h innan & sen något energigivande en timme innan; frukt, nötter.

När jag inte tränar eller jobbar: busar & kramas jag med mina små pojkar, går hand i hand med kärleken, umgås med familj & vänner! Promenerar, lyssnar på musik, ser på film!

Få vet att jag: har brasseblod i mig - jag är alltså inte iranier, syrian, libanes eller egyptisk prinsessa utan brasilianska :) Varit norrlänning i 9 år men hittade åter hem till Skaraborg! Norrlandsatmosfären fick mig tyvärr att medverka i både Idol & Floorfiller ha ha ha! Så ja, jag lider..eller vad säger jag!! Jag känner med dem ;)

Det bästa med Livingroom: Är ju Livingroom!! Vi; personalen, kunderna, atmosfären gör att det känns som ett enda stort vardagsrum med massa skoj :)...& svett...  Kram!
Jarina kan konsten att lysa upp ett rum.

Kommentarer
Postat av: Gun

Kropp och själ mår fantastiskt bra efter ett Freepowerpass med Jarina!

2010-10-24 @ 14:48:18
Postat av: Jarina

Tack så mkt Gun, kan ju bara hålla med!! :)

2010-10-25 @ 18:47:03
Postat av: rikesh kumar gupta

r k g

2010-11-14 @ 04:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0