Instruktörsutfrågning: Julia Ilke


Nu forsätter vi lära känna lite instruktörer. Här har ni Julia Ilke.

Ålder:
24 år

Instruktör i: Yoga

Favorit träningslåt: We no speak americano (inte när jag yogar alltså
utan under löpträningen :) )

Favorit maträtt: Svårt val för jag gillar många rätter... men
svampsoppan jag gjorde häromveckan med kantareller jag själv plockat
var himla god!

Favorit godis: Äter sällan godis... men tycker mycket om vispad grädde
och mörk choklad, gärna med kakaohalt på 99%

Bästa träningstips: Tänk inte så mycket utan gör bara.

Bästa vilotips: Att meditera en stund genom att fokusera på andningen
och för en stund släppa alla tankar.

Började intressera mig för träning: Var på mitt första Friskis &
Svettis-pass när jag var 13 år och har fortsatt sedan dess.

Utbildade mig till instruktör för att: jag ville dela med mig av yogan
till andra. Ge vidare det jag fått.

När jag inte håller pass tränar jag helst: mina egna "stenålderspass"
då jag springer i terräng, klättrar i träd, kastar stenbumbllingar och
annat som naturen bjuder in till att göra.

Mål med min träning: Att utmana gränserna för vad jag tror är möjligt.

När och vad man bör äta för att orka genomföra mina pass: Det bör gå
ett par timmar mellan mat och yoga, annars kan man lätt må illa. Äter
gör man det man själv känner är bra för en.

När jag inte tränar eller jobbar: pluggar jag till Psykologisk Coach på
högskolan i Skövde.

Få vet att jag: gör mina egna hudvårdsprodukter.

Det bästa med Livingroom: Människorna, personal så väl som deltagare!


Harmonisk och glad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0