Instruktörsutfrågning: Karin Andersson

Hon är vårt nyaste tillskott och regerar salarna på söndagar. Karin Andersson.

Ålder: 26 år

Instruktör i: Bodypump, Spinning och Activio.

Favorit träningslåt: Scotty - the black pearl

Favorit maträtt: Inbakad fläskfile med kantarellsås

Favorit godis: Chocklad på längden och tvären

Bästa träningstips: "Pain is temporary, pride is forever" 

Bästa vilotips: trevligt sällskap, god tv-underhållning och en skön soffa.

Började intressera mig för träning: Började med fotboll som 10-åring men på allvar via spinnig och löpning, för 10 år sedan.

Utbildade mig till instruktör för att: få förmånen att leda och förmedla glädje, energi och musik.

När jag inte håller pass tränar jag helst: spinning, cykling, löpning och skidåkning

Mål med min träning: att ge järnet och njuta av den sköna känsla i kroppen efteråt.

När och vad man bör äta för att orka genomföra mina pass: en rejäl lunch och mellanmål någon timme innan.

När jag inte tränar eller jobbar: den tiden som blir över ägnas åt familj och vännar

Få vet att jag: är en riktig tävlingsmänniska och hatar att förlora

Det bästa med Livingroom: den goá stämningen och det stora träningsutbudet

Spinningroom är Karins andra hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0