Instruktörsutfrågning: Lovisa Filander

Dags att lära känna höggravida Lovisa Filander.

Ålder: 29 år

Instruktör i: På Livingroom instruerar jag i BodyPump, BollCore och EasyLine. Även kört lite Personlig träning under våren men hoppas komma igång med det mer under nästa år!
Favorit träningslåt: Ingen speciell men nåt med drag i...

Favorit maträtt: Röding

Favorit godis: Lakrits och choklad!

Bästa träningstips: Hitta en träningsform du tycker är rolig, då blir det av och du tar i mer! Planera inför veckan vilka pass eller dagar du ska köra, då blir det lättare av! Bestäm med en träningskompis då peppar ni varandra!

Bästa vilotips: Titta på film eller läsa en bra bok. Då kan jag sluta tänka på annat....

Började intressera mig för träning: Har så länge jag kan minnas gillat att röra på mig. Var aktiv i olika idrotter som barn/tonåring och i gymnasiet började jag träna på Friskis och Svettis väldigt mycket.

Utbildade mig till instruktör för att: Jag älskar träning och jag vill hjälpa andra att komma igång och få känna samma härliga känsla och glädje man får av att röra på sig!

När jag inte håller pass tränar jag helst: Gym eller går på andras pass. Gillar även löpning och hoppas kunna komma igång med det igen när bullen i ugnen är färdig:)

Mål med min träning: Må bra, trivas med mig själv, stärka upp kroppen för att slippa ryggont och skador!

När och vad man bör äta för att orka genomföra mina pass: Du bör äta regelbundet. Frukost, lunch, middag och 2 mellanmål under dagen. Ska du träna på em/kväll är det alldeles för dåligt att bara äta lunch mitt på dagen och sen inte äta nåt mer innan träningen! Ät var tredje timme så kommer du klara mina pass galant! Tänk tallriksmodellen inför alla måltider!

När jag inte tränar eller jobbar: Umgås jag med vänner och min sambo. Åker även iväg en hel del eftersom jag har släkt, familj och vänner i Stockholm och Eskisltuna. Försöker även hinna spela lite golf. 

Få vet att jag: oj..svårt! det beror ju på vem man frågar men alla kanske inte vet att jag är utbildad idrottslärare? (men jobbar inte som det nu)

Det bästa med Livingroom: Stämningen och alla härliga kunder!
Alltid lika söt..
..vilket håll man än kollar från.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0