Instruktörsutfrågning: Sandra Vargbom


Hög tid att lära känna Livingrooms tuffaste fighter: Sandra Vargbom

Ålder: 28

Instruktör i: Bollcore, Easyline (och certificerad kettlebellinstruktör)

Favorit träningslåt: Oj det finns för många. Beror på vad jag tänker träna och humöret. Men när jag joggar själv lyssnar jag gärna på hårdrock.

Favorit maträtt: Det finns möe gött men måste jag välja nåt så gillar jag starka köttfärsgryter med pasta och massa grönsaker

Favorit godis: GLASS!

Bästa träningstips: Allt kan bli kul om man vågar prova. Men det viktigaste utav allt gör det som är kul för dig :) för då håller det i längden och man vill då forstätta.

Bästa vilotips: Hitta en skön plats utomhus där man finner ro och njut av det du har, det som finns runt dig och det du åstadkommit.

Började intressera mig för träning: För att jag gillar att röra på mig och jag mår bra av det.

Utbildade mig till instruktör för att: försöka sprida träningsglädje. För jag blev tillfrågad. För glädjen att se människor lyckas med sina träningsmål.

När jag inte håller pass tränar jag helst: försöker jag hitta på en massa bus. Jag tränar kickboxning, kettlebell, går på mina kollegors pass, styrketränar, försöker hinna med lite thaiboxning och mma. Man kan säga att jag är lite överallt :)

Mål med min träning: Att få göra det jag tycker är kul och testa nya saker. Att försöka komma med på sveriges första kettlebell SM och bli bättre i kickboxning osv.

När och vad man bör äta för att orka genomföra mina pass: Ät som du ska enligt tallriksmodellen och sunt förnuft. Jag brukar själv se till och ha ätit iaf en och halvtimme innan mitt pass, något som ger min kropp bränsle till det jag begär att den ska klara av. (Utan bränsle till bilen så stannar den)
 
När jag inte tränar eller jobbar: Försöker jag ge mina underbara barn (två grabbar på sju och fem år) tid och plats. Då är det deras tid, och va de vill hitta på för bus med sin mor.
 
Få vet att jag: lider av höjdskräck och vågar inte åka saker på liseberg om det inte håller sig på backen. 

Det bästa med Livingroom: Att jag känner mig som hemma. Alla underbara människor och individer.


Sandra är alltid snäll och omtänksam..


..så länge du inte möter henne i ringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0