Ledig dag.

Hallå.
Idag har jag en ledig dag. Städar lägenheten, jobbar undan skolarbete, spelar hög musik, försöker mig på hemlagat och läser en och annan tidning. Vad gör du en ledig dag?
Kommer troligtvis inte svänga förbi Livingroom och kan därför inte spana in livet där idag. Ni får göra det åt mig. Möjligheten finns att en instruktörsutfrågning kommer upp senare, annars hörs vi imorgon! Träna på och gärna lite åt mig också. Kom nog upp i sex (!) kanelbullar igår..
Göm inte bort att ni gärna får "gästblogga". Skicka in texter och bilder som kan funka under rubriken "Livet på Livingroom" till [email protected] så lägger jag upp det här. Det kan vara allt från träningstips, recept, outfits, recensioner på pass till din spelningslista du kör nr du tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0