Let's do this.

Nemen titta här vem som har fått tummen ur. JAG! Haha. Ja, det är sant. Har faktiskt skämts lite senaste tiden. Här jobbar jag på ett fantastiskt gym, bloggar om livet där och alla som tränar men själv har jag inte rört en fena på över en månad (bortsett från funkykidz då, som bör tilläggas är jobbigare än man tror.) Dags att ändra på detta nu..
Vi pratar mycket om motivation på Livingroom, att hitta det man tycker är roligt och njuta av sin träning. Själv älskar jag att gå på löpbandet långa stunder. Med något bra i lurarna vill säga. Idag blev det brunchrapporten i P3. Lyssnar alltid på det ändå, så varför inte röra på sig lite samtidigt. Dessutom är Henrik Torehammar typ världens roligaste människa. Tiden bara flyger förbi och vips har man promenerat raskt i en timma.
Jag lägger alltid min tröja eller en handduk över skärmen. Blir så ofokuserad av alla siffror och tiden går mycket långsammare när man kan se den. Istället försvinner jag bort i det jag lyssnar på och tänker inte ens på att jag tränar. Efter en stund hamnar jag nästan i trans och känner inte benen. Perfekt!
Alla latmaskar där ute, häng på mig. Nu kör vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0