Lördagsgodis.

Egentligen talar bilderna rätt bra för sig själva. Men viss förklaring kan ju ändå vara bra. Först och främst är vissa av oss på Livingroom (Malin, Mizue och Jag) typ de ogymmigaste människorna i världen. Vilket de flesta kanske redan uppmärksammat. Det speglar sig rätt bra i dessa frosslördagar vi skapat.
Ända sedan vi började servera pannkakor till frukosten på helgerna har vi käkat upp alla som blivit över. Plus värmt ännu fler :) Idag stannade vi inte bara vid pannkakor utan gick även loss på en glasstårta som medlem Lisbeth gett oss.





Värma ännu fler..




Haha. Jag och Mizue är helt inne i våra pannkakor. Ser ut som jag tänker äta upp hela handen.

Ja, som ni ser handlade denna dag mest om att äta och skratta för vår del. Efter att ha smält i oss det ena efter det andra fick både jag och Malin sockerchock och skrattade åt allt. Magmuskler nästa! Vem behöver total magmaskin eller situps när det finns pannkakor och glass? Länge leve lördagsgodis.

Kommentarer
Postat av: Ha hahahahaha---! hoppas att glasstårta kvar tills mångad

2010-10-16 @ 22:06:38
Postat av: Jenny

Men vad är detta för gottegrisar:-))

2010-10-17 @ 13:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0