Nutisal enjoy mix.

Har ni smakat den nya nötmixen? Den är nästan för god. Sitter och mumsar i mig en nu. Perfekt som mellanmål eller om man bara är sugen på något salt. Men jag varnar er, den är beroende framkallande. Snart slut och jag vill redan ha mer..
Förresten har jag träningsvärk i rumpan efter min timmes promenix på löpbandet igår. Hur gött är inte det då? Får ta vilodag i dag. Haha. Pratade förresten med en medlem som hade börjat lyssna på ljudbok när hon tränar. Också ett underbart sätt att få tiden att rinna iväg.
Nej men, jag måste faktiskt hem och grotta ner mig i en bok nu som måste läsas ut innan jag beger mig till Göteborg. Därför blir det lite klent med uppdateringar från livet på Livingroom idag. Ni får gärna hålla koll på anläggningen åt mig och skicka in bilder på vad som händer där till f[email protected].
Förhoppningsvis hinner jag kasta upp en instruktörsutfrågning här innan dagen är slut. Annars hörs vi imorgon. Och då ska jag ge mig i kast med lite träning igen. Är du på?
Jag sparar majsen till sist.. De är godast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0