Shopping, shopping, shopping!


Nu har jag tapetserat typ hela butiken med lila prickar, så ingen ska missa våra erbjudanden i helgen. Snart kommer Casall hit och visar vårkollektionen. Ska bli spännande att se vilka färger och former de kör på. Det är alltid lika roligt att köpa in kläder, speciellt för sånna shoppingtokar som mig och Malin.

Det jobbiga är att kläderna inte kommer förrän i januari, februari. Speciellt jobbigt är det eftersom jag alltid lyckas skaffa mig någon eller några favoriter som jag vill ha nu, nu, nu. Men så får jag gå och förgäves längta efter dem i ett halvår.

Så var det bland annat med höstens gråbruna mjukisarna från Freddy, och de bruna tightsen med sömmar på från Casall. Hela våren och sommaren tänkte jag på dem. När de äntligen kom var det som julafton.

Inköpet för Freddys vårkläder har vi redan haft, och jädrar vad mycket snyggt! Helt sjukt faktiskt. Jag och Malin bara pekade "Den ska vi, och den och den och den. Den med!" Vi köpte en hel del och typ lika mycket på kille som på tjej, så i vår blir det en jämnare fördelning i butiken.






Jag och Beda har likadana Freddy byxor på oss idag. (Fotograf Sandra är itne så stadig på handen.)


När Emma Fång såg hur otroligt snygga vi (eller ja, Beda) var i dem haffade hon sig ett par direkt. Kvar i butiken finns nu bara två. Den här helgen kan det gå undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0