Testa något nytt!

Vet ni vad Johanna Ungh Larsson och Maria Ungh gjorde ikväll? Jo, de var på sitt första BodyStep pass någonsin och de älskade det! "Roligaste passet jag varit på" sa Johanna.
Och varför skriver jag det här? Därför att ni ska inspireras såklart. Jag tycker faktiskt att alla ni därute ska utmana er själva och testa ett pass ni inte kört förut. Redan denna veckan kanske. Det är så lätt att man får in en rutin och kör samma pass vecka ut och vecka in. Vilket är bra på sitt sätt, men risken finns att man blir uttråkad och tappar träningssuget. Variera din träning så blir den aldrig tråkig.
Dessutom så hittar du kanske ett nytt favoritpass, och hur bra vore inte det. Eller så upptäcker du helt enkelt bara fler pass du gillar. Om inte så får du en nytändning för de passen du brukar gå på. Inget att förlora, bara att vinna.
Vi har 19 olika typer av gruppträningspass på Livingroom. Sätt som mål att åtminstone ha testat alla en gång. Det kommer öka träningsmotivationen. Jag lovar!
Efter BodyStep premiären var de både Johanna och Maria fulla av energi och glädje.

Kommentarer
Postat av: peter & Malin

Livingrooms egna räcerbrudar=)

2010-10-26 @ 22:46:18
Postat av: Johanna

Era egna e vi allt :)

Charmig bild, verkligen :D

puss!

2010-10-27 @ 00:13:16
URL: http://johannaunghlarsson.blogspot.com
Postat av: Maria

Verkligen en kanon bild;) Men den bjuder vi på!

2010-10-27 @ 09:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0