EasyLine 07.30


Jag tror hösten är här nu. Imorse när jag vaknade var det precis kolsvart. Det tog flera blinkningar och ögongnuggningar innan jag tillslut insåg att klockan var 06.00 på riktigt och jag med andra ord behövde släpa mig upp.

Tänkte att en sådan här trög morgon, när hösten så tydligt tagit över ljuset, ligger nog många kvar i sin säng några extra minuter och förnekar det faktum att dagen har börjat.

Men tji fick jag, innanför Livingrooms väggar sprang solstrålar omkring och tränade för kung och fosterland. På veckans och dagens första pass , EasyLine Medel 07.30, var det flera hurtbullar som hoppade omkring.

På tal om EasyLine. Måndagar är en riktig EasyLine dag. Både morgon, lunch och kväll kan man få upp flåset, svettas gärnet och köra igenom kroppen på bara 30 minuter. Har helt ärligt inte pratat med någon som inte gillar EasyLine, så har du inte provat det är det mer än dags.







Pernilla manade på imorses och hon kör även lunchpasset vid 12.00. I Kväll 18.30 är det Lovisa som tar över. Roliga mellanstationer utlovas.

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: emelie

Måste erkänna att det är himla roligt att läsa eran blogg. Det gör jag varje dag :)

2010-09-13 @ 11:50:30
Postat av: Medlem !

Jag med, flera gånger om dagen :)

2010-09-13 @ 12:47:27
Postat av: Livingroom Frida

Åh, vad roligt att höra! Ni får gärna ställa frågor och ge förslag på saker vi jag kan skriva om som ni vill läsa eller veta mer om.

2010-09-13 @ 20:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0