Hemma igen.


Bokmässan var fantastisk. Jag rekommenderar alla att åka dit nästa år. För egentligen spelar det ingen roll vad man är intresserad av, det skrivs ju böcker om allt.
Det fanns en avdelning för livsstil och hälsa, en scen där kockar som nyligen gett ur böcker lagade mat och gav tips. Alla stora förlag, tidningar och tidskrifter var på plats. Det fanns sagouppläsning och en seriescen. Alla möjliga olika författare signerade och pratade om sina böcker. Håkan Hellström blev intervjuad av Filip och Fredrik. Och mycket, mycket mer.
Tyvärr jobbade min hals emot mig hela helgen och igår nådde det toppen, eller ja botten kanske är bättre beskrivet. Men nu, idag, efter att ha sovit oändligt många timmar, känns det mycket bättre.
Så nu ska jag tillbaka till Livingroom och livet där. Ska bli roligt att höra hur helgen var och börja planera nya grejer. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Välkommen tillbaka till LR goa Frida! Vi har saknat dej

2010-09-27 @ 15:56:50
URL: http://www.stoor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0