Instruktörsutfrågning: Pernilla Stoor

Nu är det äntligen dags att lära känna våra instruktörer lite bättre. Först ut blir alla vårs egen Pernilla Stoor.
Ålder: 25 år

Instruktör i: Functional Moves, BodyPump, Spinning, Activio, Easyline

Favorit träningslåt: Final count down - Europe eller remix på den

Favorit maträtt: kycklingpasta med grönsaker parmesanost eller thaimat.

Favorit godis: Riktigt salt LAKRIS!!!

Bästa träningstips: Vad du än väljer, se till att ha roligt och lyssna på kroppen. 
Ställ dig frågan innan träning, vad behöver din kropp idag? Balans? Svettas? Skaka 
rumpa?

Bästa vilotips: Kopp te i handen, med någon go person bredvid sig i soffan eller på 
playan i en solstol någon stans i världen...

Började intressera mig för träning: efter balettkurs som 5åring, passade mig inte 
så bra, fotboll var mer min grej, sen lite friidrott, gym osv...

Utbildade mig till instruktör för att: dela med mig av min överskottsenergi och 
glädje för träning och må bra inifrån och ut!

När jag inte håller pass tränar jag helst: varierande från det jag inte kör tex 
dans, bollcore, yoga eller en promenad ute.

Mål med min träning: Har hört att man blir mer intelligent av fysisk träning, så 
jag försöker!!! Annars gör det mej såå himla glad! och jag gillar att vara stark 
och uthållig! lt;/div>
När och vad bör man äta för att orka genomföra mina pass: Något 
rejält 2h innan passet är. Tex gröt eller pasta om du vill förbereda kroppen att köra 
riktigt hårt!

När jag inte tränar eller jobbar: Har renoverat huset mycket den sista tiden. Shoppar 
inreding. Hälsar på min familj och vänner som är lite utspridda i landet och världen.

Få vet att jag: älskar adrenalin. Som att åka karuseller uppe på ett torn 350m upp 
i luften eller drömmar om att dyka med vithajar.
Pernilla är alltid glad..
..och bjuder gärna på sig själv.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sötis! Du är ju bara sååå skön! :)

2010-09-30 @ 14:27:46
URL: http://sofierundlof.wordpress.com
Postat av: Maria. U

Man blir ju glad bara av att se denna positiva människa!!

2010-09-30 @ 19:16:36
Postat av: Pernilla

Sötnosar!!!

2010-10-05 @ 15:12:09
URL: http://www.stoor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0