Lugn förmiddag.


Hejsvejs.

Får börja med att ursäkta den totala frånvaron av bloggande igår. Det var inte alls planerat, men tiden bara rann iväg. Hela förmiddagen spenderades i otroligt slappt tillstånd efter lördagens firande. Sen bar det av hit för att dansa loss med alla FunkyKidz godingar. Direkt efter det fick jag skynda ner till tåget mot Jönköping för att rösta. (Är skriven där.) Tillbaka i Skövde satt jag fastklistrad framför valvakan och så plötsligt var det dags att sova.

Men nog om mig. Nu är en ny vecka igång och det händer jättemycket kul. Inte minst alla releaser! På dagens schema står RPM och det är redan fullbokat! Så är du sugen på någon av de andra releaserna är det bäst att boka plats redan idag.

Dagens första timmar har varit väldigt lugna här. Jag var nog inte den ända som satt uppe och följde rapporteringarna en bit in på natten. I vanliga fall brukar det vara en hel del som tränar redan vid sju, men icke sa nicke. Idag var det först vid åttatiden som det började trilla in träningssugna själar.

Nu ska jag skicka iväg lite frågor till alla instruktörer. Ska bli spännande och se vad de svarar. Vi hörs senare!


Igår var Tuana och tog kort på de intruktörer som ännu inte kommit upp på vår fotovägg.


Tack vare Malin är butikskaoset äntligen över!


Fullt med Freddy kläder och snart kommer nyheter från Casall.




Det var tydligt att många tog sovmorgon imorses. Jag hade gärna gjort detsamma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0