Nyheter i butiken.


Hallå.

Fredagsmornar i alla ära, men fredagskvällar är också underbara. Då är det lite lugnare i gymparken och alltid en skön helgen-är-här-stämning. Dagens tips, börja din Afterwork på Livingroom. Ta dig ett träningspass, en lång dusch, basta och gör dig i ordning för att sedan gå ut och dricka och äta med extra energi och ett gott samvete! 

En liten uppdatering från butiken. Produkterna vi beställde från Comapgnie de Provence finns nu på hyllorna. Dessutom har det trillat in nya grymt snygga träningskläder från Freddy, både herr och dam.

Tyvärr ligger de fortfarande i sina kartonger, men jag håller på att prismärka och plocka upp dem nu. Får se hur långt jag hinner. Vi blandar ju minst lika många drinkar här som vilken krog som helst i stan (alkoholfria dock) så den mesta av min tid ägnas just nu åt mixern och att tjöta med medlemmar förstås. Men jag ska skynda mig.

Imorgon eller söndag är nog butiken uppfräschad, full med nyheter!


Duchcreme, tvål och bodylotion med doft av körsbär..


..och med doft av lavendel.


Compagnie de Provence fyller 20 år i år :)


Litet smakprov på några av de godingar från Freddy som jag håller på att packa upp.


Får det lova att vara en protiendrink med jordgubbsmak så här en fredagskväll?




Kommentarer
Postat av: Jarina

Grymt snygga kläder, fanns mkt att sätta tänderna i ;)

2010-09-11 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0