"Tur att torsdagar och Karin återkommer"


Idag är det torsdag om någon råkat missa det. Och jag tar mig friheten att citera medlemmen Pia Skoglunds Facebook skrivna ord för att illustrera vad denna dag kan bjuda på.

"Torsdagens gympapass är något för den som inte provat bästa Karins pass. En nära dödenupplevelse så här i början, men blir en härlig genomkörare efter ett antal gånger. Tack till Karin."

/Pia Skoglund 20 augusti.

"Till er som missade ett superbra gympapass med Karin i torsdags, ni missade verkligen något! Tur att torsdagar och Karin återkommer."

/Pia Skoglund 27 augusti.

Jag tänker gå på det idag. Kanske du med? Känner för att svettas och prova något nytt. Dessutom behöver jag lite inside information om detta hyllade pass. Bäst att jag äter en rejäll lunch så jag orkar med..

Vi ses på Gympa 18.00 ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0