Skicka in texter och bilder!

Kom på en sak.
Tänkte att det skulle vara väldigt roligt om någon av er läsare beskrev er träningsdag eller gav träningstips i ett inlägg här på bloggen. Ni kan också skicka in bilder ni tagit på Livingroom som jag kan lägga upp. Kanske inte är varje dag man tar med sig kameran när man tränar, men jag tror allt ni sitter på lite kort därute.
Maila texter och bilder till mig på [email protected]. (Samma mailadress gäller om ni vill att jag tar bort något från bloggen. T ex. ett kort ni inte vill ska ligga uppe eller något annat.)
Bild som Johanna Ungh Larsson tog på vår 1års dag :) Hämtad från hennes facebook.

Kommentarer
Postat av: emelie

det är kul med grymt bra uppdatering :)

2010-09-21 @ 16:59:37
Postat av: Johanna

Bilder från vårat Military pass finns på min blogg o Fb. Bara att ta dom :D

2010-09-21 @ 20:51:22
URL: http://johannaunghlarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0