Sagt om Military Training.

Hallå.
Skönhetssömnen gick sådär. Tror en elak förkylning håller på att bita sig fast. Typiskt denna årstid. Träning och sjukdom går inte hand i hand. Ska nog höra mig runt efter lite bra botemedels tips. För jag har på känn att jag är långt ifrån den enda som hostar och snörvlar just nu.
Idag är det tisdag och med andra ord Military Training för de tokar som anmält sig till det ;) Jag är inte rätt person att beskriva hur de känns eller vad de gör under passet. Så därför har jag surfat runt och samlat ihop lite kommentarer som de deltagande skrivit.
Hämtat från Johanna Ungh Larssons blogg.
Hämtat från Livingrooms facebook sida.
See you later.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Frida, du borde följa med oss på ett pass tycker jag! :)

2010-09-22 @ 12:26:56
URL: http://johannaunghlarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0