Blod, svett och tårar.


Att ligga i hårdträning för någonting kan ibland sluta i blod, svett och tårar. Som min dotter, Nova-li. Hon har dansat och dansat för att sedan visa upp allt i den kommande showen nu på söndag. Blir tyvärr inget med det! Hon fick sin efterlängtade studsmatta i måndags. Hon och hennes kompis, Love slet hela kvällen med att sätta ihop den. Dagen efter kom hon hem med en hel drös med kompisar, nu skulle det hoppas! I cirka två timmar hoppades det järnet, sen tog det stopp.

Med tårarna rinnade på kinderna åkte vi till Kss.
Där kom domen, ingen dans på sex veckor! Hon är helt knäckt! Där och då tänkte jag på alla de idrottsmän och kvinnor som sliter som djur för att sedan bli skadade och inte kunna deltaga på sina tävlingar. Så synd! Och alla medlemmar på gymmet som är och blir skadade och inte kan träna, stackars er! Men som jag säger till min dotter, det är bara att bita ihop och börja om! Kom igen, det kommer fler tillfällen för att visa upp vad man kan!




Se så söt hon är min tappra lilla studsmattemarodör!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, nej stackars Nova-Li!!Hon behöver bli ompysslad i massor!

2011-04-14 @ 21:09:30
Postat av: Malin

Japp, nu får hon allt hon pekar på! Tur att hon inte kommer så värst långt;)

2011-04-14 @ 21:13:30
Postat av: Michaela

Stackare..Tur att mattan finns kvar även när foten läkt, på´t igen som man säger ;)



Krya kram!

2011-04-15 @ 10:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0