Ledig lördag.


Mmm, jag har ledig lördag.
Och vad passar då bättre än massa magasin? Jag kan gå runt hur länge som helst bland dessa hyllor. Bläddra, tjuvläsa och bara njuta. Det finns ju massor av tidningar och jag läser alla. Så idag ska jag trendspana. Vad blir det nya heta i höst? Vad kommer vi att träna? Och vad kommer vi att snacka om? Det får vi se men jag ska tjuvkika in i framtiden, kanske hittar jag nått kul, den som lever får se! Ha en riktigt go lördag!


Gravid? Nopp, den tidningen är jag tyvärr för gammal för! Så tidningen bredvid passar bättre;)

Kommentarer
Postat av: Karin

men gumman...du har ledig lördag o så bloggar du före sju...allt för oss medlemmar ; )

2011-04-09 @ 07:54:59
Postat av: Marie H

Ha en underbar lördag Malin och njut av ledigheten! det ska jag göra och börja med att åka in till livingroom!

2011-04-09 @ 08:19:09
Postat av: Malin

Vakna tidigt av solen! Vilken bra start. Så upp med tuppen och fram till dator, i dag blir det bloggfest! Det är ju kul ju! Och så gillar jag ju er!!! Njut av solen.

2011-04-09 @ 08:21:14
Postat av: Johan W

Menar du häst tidningen då Malin?

2011-04-11 @ 16:49:43
Postat av: Malin

Mmm, hästar & jag = en omöjlig kombination! Totalt livrädd...

2011-04-15 @ 16:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0