Lugnet före stormen.


Jag har gjort det igen. Kört BodyPump så ögonen höll på att ploppa ur sina hålor. Stöön, ljuvliga Silvia var inte ett dugg ljuv när hon fick en pumpstång i näven. Det kändes som alla var lugna och harmoniska innan passet drog igång, sedan hände något. Nadja log inte längre, inte Göran heller och jag trodde jag skulle spy.

Peter gjorde debut på bodypumpen också. Han och Horst brösta upp sig regält innan passet. De var inte lika tuffa efter, speciellt inte Peter! Ha, han trodde nog att det var "a walk in the park" men ack vad han bedrog sig. Ska bli gött att sparka honom på benen i morgon! Men kul var det, och många medlemmar! Grymt att så många kommer på våra morgon och lunchpass! Vi får nog öka dessa pass i höst. Kul! Hoppas vi ses nästa tisdag. Samma tid, samma plats.


Dr Jekyll and Mr Hyde.


Nöjd och glad Göran innan passet!


Nadja kanske var lika nervös som jag, visste hon vad som vänta kanske...


Som två ungtuppar! Helt rätt killar, mer attityd i träningen gott folk!




Kommentarer
Postat av: Skakis

Silvias pass är som en förlossning ungefär. Startar lite soft så man tror man kan andas sig igenom det hela och samtidigt se lite snygg ut.

Efter en stund så tappar man kontakten med omvärlden och tar i för kung och fosterland och därefter så vill man bara skrika.



Efter en dusch så känns det rätt bra även om man är lite skakis, precis som efter en förlossning. Hormonerna flödar och det känns som om det inte var så farligt ändå.



Några dagar efteråt känner man sig överkörd av en traktor och sedan blir upplevelsen sakta men säkert mer positiv i minnet. När man glömt allt det onda och hur jobbigt det var så bokar man in sig för en ny förlossning, eller nej ett nytt pass menar jag, och sedan börjar cirkusen om igen:-D

2011-04-05 @ 22:05:27
Postat av: Anonym

Haha, Jag vet precis vad du menar! Tyvärr blev jag snittad, men känner mig som om någon karvat i mig igen;) Undrar hur jag ska ta mig upp i morgon...

Kan man träna på smärtstillande medel? Eller går det som doping? Men ho é go, vår Silvia! Ps, passet var bara 45 min...

2011-04-05 @ 22:24:41
Postat av: Pia

Ha, ha, bra beskrivning av känslan när det bränner i armar och ben!!!! Tiger Balm får det bli idag, innan jag ger mig in i det igen med Silvia och Easy Line!!!

2011-04-06 @ 10:06:30
Postat av: Anna Johansson

DAGEN EFTER....



Ja, rullstol och en rullator skulle passa bra en dag som denna, då träningsvärken "from hell" har infunnit sig. MEN vilket pass det är!!!

Ses på tisdag....

Silvia är GRYM!!!!!

2011-04-06 @ 10:10:46
Postat av: Skakis

Visst är hon alldeles GRYM i dubbel bemärkelse:-D

2011-04-07 @ 10:27:48
Postat av: Silvia

Hahaha, det här är det roligaste jag har läst på länge, jag kan inte sluta skratta:)

Ni är underbara! Älskar mitt jobb, jag får träffa så många fantastiska människor... det är jag tacksam för!

PS. Jag måste erkänna att jag fick lite träningsvärk i benen men bara lite:)



2011-04-07 @ 11:09:49
Postat av: Anna Johansson

Silvia: GÖTT att höra att t.o.m DU har träningsvärk, hi hi hi...

Ses på tisdag. Har ju ett par dagar att ladda nu....

2011-04-07 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0