Mer glamour till folket.


Igår hade vi selebert besök på Livingroom. Nick Söderblom som jobbat som personlig tränare i ca 25 år kom och berättade om hans liv som PT i Hollywood. Det var jättekul att få höra hur han tog sig till Hollywood och hur allt började. Jag gillar hans snack om att man ska våga ta vara på livet och utmana sig själv. Det kan man ju göra på olika sätt, utamana sig själv menar jag. Att bara som min dotter, våga gå till banken och prata kort och konton själv när man är tretton är ju stort för henne. Andra behöver mer, högre, djupare eller snabbare utmaningar än det, men det är inte det som är grejen. Bara våga! Så missa inte UTMANINGEN på fitnessfighten.se

Att Nick vill att vi ska våga vara snygga tycker jag också var en bra tanke.
Varför är det lite "fult" att bry sig om sig själv och hur man ser ut? Alla tycker vi ju om olika. Det eller den jag tycker är snygg behöver ju inte betyda att andra tycker samma. Men att bry sig om sitt yttre eller innre för den delen behöver ju inte vara fel. Man är ju inte ytlig bara för det. Jag älskar glamour!

Synd bara att jag inte har kommit igång med min träning, men jag fick ett super tips från Nick.
Han sa att man ska träna det man tycker är kul och att man visst kan punktträna! Att köra stenhård stryka på en kroppsdel tex. rumpan och sedan hoppa på ett afropass var toppenträning. Inte så dumt tycker jag! Så tack alla ni som kom och tack Nick för att du bjöd på dig själv, OCH UT I SVERIGE NU OCH GÖR OSS LITE SNYGGARE! LYCKA TILL!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0