Bästa julklappen man kan få.



Vilken julklapp är mer omtänksam, rolig och hälsosam än en personlig tränare?
En PT som vill hjälpa till att motivera och inspirera till ett gött och starkt liv;) Jag skulle vilja ha en PT i julklapp, ännu roligare blir det om Peter köper den till mig och tränar med mig! Äntligen skulle vi få lite tid tillsammans och tid till att träna! Ska nog önska mig det, en personlig tränare för oss båda...så romantiskt;)






Matkassen blev Årets julklapp, jag tycker det här är minst lika bra:)
Mer god hälsa till folket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kostar de nåt???

2011-12-07 @ 22:13:34
Postat av: Anonym

Kostar de nåt???

2011-12-07 @ 22:13:34
Postat av: Malin

Olika priser så ring Betina på 076-3907075;)

En bra investering!

2011-12-08 @ 21:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0