Julgodis & julträning.


Om man tränar på nu i jul, kan man ju unna sig alla julens godsaker! Det är ju liksom bara jul en gång om året. Men bara för att det är jul kräver ju kroppen fortsatt rörelse. Så fast vi drar ner på träningen i jul behöver ju det inte innebära att man avstår helt. Därför mina vänner kommer jag att börja nu i jul, att träna menar jag;) På riktigt! Minst två träningspass i veckan, för att sen köra hårt med UTMANINGEN i januari. Vad tror ni om det? Missa inte infomötet på fredag kl 18.00 om utmaningen för er som vill lite till;) Vi ses på gymmet;)


Att tänka på nu när det är paradisaskarnas tid!


Eller allt gott som man bakat själv, mums! Sockerchock;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Låter bra det Malin! Jag ska försöka komma och lyssna på fredag oxå, vore kanske en rolig utmaning att starta året med!

2011-12-13 @ 21:04:03
Postat av: Maln

Ja eller hur Pia! En utmaning som kickar igång 2012;)

2011-12-14 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0