Nystart!





Snart är det nytt år och jag funderar på vad jag ska lova mig själv 2012. Kanske är det dags att börja vara snäll mot sig själv. Tycka om sig själv precis som man är. Lite rörig, hetsig och bekväm.

Även om jag vet
att jag är lite lat och bekväm, är jag samtidigt medveten om att jag måste börja tänka på min kropp och min kommande ålder. Jag fyller ju fyrtiofyra för bövelen. Ryggen värker, jag orkar knappt gå med Nova-li till stan i snabbt tempo (i värsta motvind bör tillläggas). Ska det vara så? 40 är ju det nya 20!

Helt ärligt, 2012 är det perfekta året för att börja bli ego.
Det är ju min kropp och mitt liv. Jag vill inte ha ont längre och vad kul att orka shoppa järnet med Nova-li. Livingroom here I come;) Träning är svaret på alla mina problem. Underbart att det inte är svårare än så;)

Så nu upp till bevis Malin. Det ska bli världens bästa 2012!

Kommentarer
Postat av: Pernill Stoor

GO Malin! Go Malin!

Låter grymt bra, jag ska också bli mer ego! Börjar året med att lyxa med 10 h Peronlig Träning från FUSTRA! Önskar alla ett gott nytt 2012!

2011-12-30 @ 11:57:49
URL: http://www.stoor.se
Postat av: Malin

Bra där Pernilla;) Man måste tänka på själv;)

Älska sig själv först, sen kan man älska alla andra;))



Så 2012 here we come!!!

Kraaaam

2011-12-31 @ 17:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0