Afropowerdance Release!


Nu på tisdag 17.00 är det dags för Afropowerdance Release och då kommer båda våra grymma Afrobrudar Linn och Anna att få er att stampa, svepa, rulla och släppa all kontroll till en helt ny koreografi. Har du aldrig tidigare testat Afropowerdance är nu det perfekta första tillfället.

Jag gillar verkligen afro, det är så avslappnande på något sätt, samtidigt som man verkligen svettas och får träningsvärk både här och där. Speciellt ben och rumpa. 

Hade jag inte jobbat på tisdag hade jag lätt gått på releasen, är nästan lite avundsjuk på er som kan. Men, men, jag får ju ändå vara en del av det. Duka upp dryck och snacks och mingla med er efteråt. Något särskilt ni är sugna på?


Linn och Anna över för fullt på koreografin till den nya releasen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hej! Frågar under detta inlägg fast det egentligen inte hör hit :) Visst var det på g att vi bloggläsare skulle få ett inlägg om mat, hur man ska äta före och efter träning osv? Har jag missat det? Annars väntar jag fortfarande spänt! Just nu funderar jag mest över om man ska äta något innan morgonpassen, eller räcker det med att äta frukost efteråt? Keep up the good work! :)

2011-02-03 @ 22:34:13
Postat av: Livingroom Frida

Hej! Ett sånt inlägg är absolut på g. Håll ut lite till :)

2011-02-04 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0