Instruktörsutfrågning: Jenny Sundequist

Nu i vår började världens coolaste tjej hos oss och tog med sig succén BodyJam till Livingroom. Hennes namn är Jenny Sundequist och nu är det dags att få reda på lite mer om henne.

Ålder: 36

Instruktör i: BodyJam! Utbildad instruktör i aerobic, step up, spinning, BP, BB, tai chi, styrketräning, men kör nu uteslutande dansklasser eftersom det är så roligt att dansa. :)

 

Favoritträningslåt: Allt som har en schysst basgång

Favoritmaträtt: Bara MAT i allmänhet…

Favoritgodis: choklad och lakrits

Bästa träningstips: variera träningen och hitta något som gör dig glad, så blir det en livsstil!

Bästa vilotips: En promenad i solen :)

Började intressera mig för träning: Var ridtjej från början men har alltid älskat dans. Jag kom in på aerobicsbanan när jag var 19 och tog ett snabbt steg till att bli instruktör.

Utbildade mig till instruktör för att: Det är så inspirerande att dela andras glädje i att träna och att vara en bidragande faktor till att andra mår bra!

När jag inte håller pass tränar jag helst: Styrketräning och yoga, men gillar många former av träning och försöker variera mig.

Mål med min träning: Just nu att ta mig runt på Tjejvasan och lite längre fram i vår att springa Göteborgsvarvet. Annars är det för att hålla kroppen frisk och för att få njuta av endorfinerna.

När och vad bör man äta för att orka genomföra mina pass: Ladda med ett mål mat ett par timmar innan klassen, så orkar du hela klassen.

När jag inte tränar eller jobbar: försöker jag övertyga alla om att mental träning är hela grejen eller pussar på mina tre tjejer (prinsessorna).

Få vet att jag: Oj, jag är nog ganska genomskinlig! Kanske att jag får lappsjuka bara någon säger att de bor på landet…

Det bästa med Livingroom: Åh, jag älskar Livingroom! Det är så fantastisk stämning och deltagarna bjuder så på sig själva att man aldrig vill gå hem.

 

Underbara Jenny!
Som har stenkoll på alla moves. Från och med måndag byter hon ut några delar i BodyJam passet. Så missa inte det!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bäst! :)

2011-02-25 @ 19:14:31
URL: http://sofierundlof.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0