Kombinera mera.


Se vad jag spanade in igår, Felicia som satt och pluggade efter träningenen. Sånt här får mig alltid att le. När ni medlemmar stannar kvar och bara är hos oss, planerar jobb, pluggar, äter lunch, fikar eller bara sitter och snackar. Det är då jag blir alldeles varm i kroppen och känner "Yes, vi har lyckats!"

För det har alltid varit en del av Livingrooms mål, att ni ska trivas här både före och efter träningen. Att ni ska stanna kvar och ja, nästan längta hit. Bara pågrund av stämningen. Att ni ska kunna kombinera träningen med nytta och nöje, plugg och jobb. Att ni ska se oss som en mötesplats. Och jag tror vi lyckats ganska bra med det målet. Eller? Varje dag ser jag alltid något som får mig att känna det i alla fall. Och det är en underbar känsla. Så tack!

Förresten, på tal om kombinera. Pernilla nämnde häromdagen att vårens gruppträningsschema har fler kombinations möjligheter än vad de någonsin har haft. Grymt tycker jag! Vilka pass brukar du kombinera? 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så är de verkligen, jag längtar efter att få komma o träna på Livingroom. I love it! Hade jag kunnat hade jag spenderat väldigt många fler timmar hos er än vad jag gör. Ni e guld <3

2011-02-22 @ 22:36:16
URL: http://johannaunghlarsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så är det verkligen, det är ett ställa där alla vet vem man är eller bare hejar för att man känner igen en. Underbart, och ni är ett fantastiskt gäng. Längtar efter att sätta mig med min älskling och ta en kopp kaffe i solväggen utanför nu till våren.

2011-02-23 @ 19:10:01
Postat av: Malla

Jaa, till våren kör vi grill eller??

2011-02-24 @ 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0