Livet med Itrim.


Jag har en underbar nyhet till er! Denna kära blogg har precis fått en lillasyster. Livet med Itrim. En blogg där Denise Möistad Johansson delar med sig av sin vardag som Itrimare på Livingroom. Så kul och väldigt spännande.
livingroomsports.blogg.se/itrim
Själv har jag precis lämnat Livingroom efter en mysig förmiddag och sitter nu på tåget till Göteborg. Nästa Landvetter och sen Dubai. Känns rätt gött en sån här dag måste jag säga.
Men nog om det. Spana in hos lillasyster nu och så hörs vi när jag har landat. Och glöm för gudsskull inte fredagsutmaningen i morgon. Kör både Spinning 45 och Functional Moves så bjuder vi på banan och Gainomax mellan passen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men, åker du till Dubai idag och tillbaka på måndag igen :)?

Ha en Skön resa!

2011-02-10 @ 14:44:22
Postat av: Livingroom Frida

Haha ja det gör jag. Hemma i Sverige på måndag. Tillbaka på Livingroom på tisdag. Tack så mycket :)

2011-02-10 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0