Tillbaka till verkligheten.


Så, nu sitter jag här på kära Livingroom igen. Skönt att vara tillbaka, men snön utanför känns inte helt okej. Får be till vädergudarna när jag kommer hem.

Men! Innan jag börjar babbla på om allt som är på gång, måste jag bara visa lite av vad som hände här då jag göttade mig i Dubai.


Det var fredagsutmaning. Gå på både Spinning och Functional Moves..


..något som Isabell gjorde. En mycket stark kvinna som orkar allt :)


Veckans Surprise var Pilates med Marjo. Flera stycken som aldrig hade provat det förut och som vanligt fick vår underbara Pilatesguru massvis med beröm.


Detta är från gårdagens FlowYoga med alla hjärtans dag special. Så mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0