Dags för revansch!

Okej, som jag sa händer det mycket roligt nu i februari. Låt oss börja baklänges, med vad som äger rum sista helgen denna underbara månad. Bara för jag vet att ni kommer vilja öva, öva, öva och mentalt ställa in er för detta.
För lördagen den 26 februari kl 14.00 är det nämligen dags för CHINS & DIPS tävling igen! Eller ja, Pullups och Dips körde vi sist och det blir det antagligen nu också. Men Chins & Dips klingar bättre.
Precis som förra gången har vi en damklass och en herrklass. Varje tävlande får en minut vila mellan de olika övningar och den som klarar flest sammanlagt vinner enorm ära och valfritt 10-kort. Till evanemanget bjuder vi på chips, dip och dryck. Lördagsunderhållning med andra ord.
Var inte fega nu utan anmäl er i receptionen, utmana dig själv och se det som en kul grej. Jag var med sist och klarade bara 2 pullups och ingen dip. Men jädrar vad motiverad man blev att träna och bli bättre. Att slå sina egna rekord är ju det bästa som finns.
Dessutom har ni ju nästan en hel månad att öva nu. Vi (alla utom jag och Malin) hjälper er gärna med tips och tekniker för att klara av så många som möjligt. Jag fick en fråga på frågestunden om vi planerade att köpa in en chins och dips maskin och kan svara att det inte står på inköpslistan just nu. Men en träningskompis är att rekommendera som stöd.
Så, anmäl er nu! Och har ni några funderingar så tveka inte att fråga.

Förra årets vinnare var Maria..


..och Farid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0