Functional Moves Release

Det blev en riktigt lyckad Functional Moves Release igår. Tjugosex stycken superkvinnor körde stenhårt igenom det nya passet tillsammans med Linda och Pernilla och precis som Linda hade lovat tog det att svettas till nya nivåer.
Jag kan ju inte säga något om hur det kändes, men alla såg otroligt starka och glada ut. Och de som var med sa att det var riktigt, riktigt bra. Så det måste vi ju tro på. Speciellt var magövningarna grymma, det pratades det mycket om.
För övrigt var Linda och Pernilla så synkade att jag ibland tyckte mig se dubbelt där framme. Att de båda hade helsvart och mörk hästsvans gjorde ju inte synvillan sämre.
Efteråt bjöd vi på torkad frukt, nötter, saft och apelsinklyftor. Det pratades och skrattades som alltid efter en release.
Pernilla drog skämt..
..och Linda gick igenom lite tekniker.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ååh vad kul det ser ut!! Saknar er så! Har varit förkyld i snart två veckor, urk! Kul att jag har era fina å glada bilder att kika på iaf :)

2011-01-20 @ 10:13:11
URL: http://sofierundlof.wordpress.com
Postat av: Malin

Hoppas på tillfriskning snart Sofie!

We miss you=)

2011-01-22 @ 08:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0