Inspirerande kväll.


Åh, det har verkligen varit en superrolig kväll här på Livingroom. Ganska lugnt ute på gymet, men ett jädra drag på alla pass. Dessutom var det en hel del som provade något nytt. Gick på sitt första Afrodance pass, första BodyStep, första Easyline, första BodyCombat o.s.v. Och alla de jag pratade med tyckte att sina förstapass hade varit jättekul, ja mer än så. De flesta var lyriska! Så häftigt och väldigt inspirerande!

Jag har gått runt och nästan varit lite avundsjuk hela kvällen. Har känt ett sånt fruktansvärt sug att bara släppa allt och hänga med er in på varenda pass. För ni medlemmar är så glada och peppade hela tiden. Vad ni än tar er för. Ikväll har känts lite som när man var liten och fick stå och se på när storasyster åkte den där häftiga karusellen man själv var för kort för.

Men som tur är behöver jag inte vänta flera år för att växa, utan kan ju komma hit imorgon och svettas jag med. Och det ska jag! För gud vilken energi ni har gett mig ikväll. Känner mig helt uppspelt. Världens coolaste medlemmar är ni! Det lyser om er. 

Just nu känner jag bara för att ge er alla och alla våra grymma instruktörer en stor kram! Livingroom - störst och bäst på gruppträning!


Afropowerdance.


EasyLine.


BodyStep.


Activio.


BollCore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0