Kettlebells Workshop!

Oj, oj, oj vad ni ska bli glada nu. Jag har nämligen en liten fredagsöverraskning. Säger bara boka in lördagen den 19 februari. Då kommer vår Sandra, som tog silver i Kettlebells SM, ha Kettlebells Workshop på Livingroom!
Mellan 12 - 16 kommer hon befinna sig inne i stora salen och gå igenom tekniker och övningar med alla som vill. Det blir en typ av drop in klass där man kan komma, stanna och gå när man känner för det.
Vad tror ni om det? Fick ju massa frågor på frågestunden om just Kettlebells, flera som ville lära sig tekniker och övningar. Så nu har vi fixat det.
Alltså, lördagen den 19 februari mellan 12 - 16, anmäl dig i receptionen.
P.S. Jag har blivit sjuk och eftersom jag inte vill smitta någon kommer jag hålla mig borta från Livingroom i helgen. Blir kanske inte överdrivet mycket bloggande heller då min dator snällt, men bestämt, bett om att slippa bli nerspydd.

Kommentarer
Postat av: Karin

Krya på dig gumman så ses vi/Karin

2011-01-28 @ 16:57:26
Postat av: Sandra Jonsson

Bokat! :)

2011-01-28 @ 17:17:00
Postat av: marie högman

Krya på dig gumman. Kram

2011-01-28 @ 21:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0