Kvällens DJ: Filip Rapp

Det är ny vecka, Januaris sista dag och jag är frisk som en nötkärna. Typiskt bara att min kamerasladd är som bortblåst. Jag som har massa bilder från igår då det både var FunkyKidz start, Bliss start och Surprise pass.
Och vi fick dessutom upp lite nya grejer från Casall, tröjorna med Livingroom tryck (glöm det jag skrev om väskorna, tanken var att trycka på dem, men tyvärr fungerade inte det) och gjorde om butiken igår. Men, jag återkommer så fort jag kan med allt det. Plus mycket mer.
Men nu till ikväll. Det är ju måndag och med andra ord minplaylist! Ikväll står legenden och fitnessinnovatören Filip Rapp för musiken.
Motivering lyder: Här blir det rock, kanske ingen klassisk träningslista men vi älskar när det vågas. Klassiska rocktoner möter svensk indie vi alla gärna sjunger med i. Kreativt. Stilpoäng för Chesney Hawkes.

Jag kände att det även kunde sitta fint med skaparens egen beskrivning av sin lista. Den lyder: Lite arenarock, massa 70-tals glamm/glitter-rock, en heldel gammal och nyare radio pop, nån enstaka punkstänkare och några hårdrockslåtar. En del låtar är megakända, och en del är totalt okända. :-) Har dessutom kryddat med Skövde-lokala förmågor som Teodoure, Polkapix och (såklart) The Gloria Story!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0